Cosa Indossa Ludovika Priscila Piraino IED Barcelona Best Thesis 24

Any acadèmic

2023/2024

Millor Tesi de Comunicació 2024

Dissertació lúdica que explora el moment actual de la indústria de la roba infantil en relació amb el paper de les identitats a aquestes edats i els hàbits de consum dels pares i mares.

La inspiració inicial del projecte sorgeix en percebre com avui es dóna més importància a les peces de roba en els nens i nenes, cosa que va portar a l'estudiant a preguntar-se: "Per què les criatures ara es preocupen més per la moda i les marques que no pas abans?".

La tesi té com a objectiu principal comprendre el desenvolupament de la moda infantil en paral·lel al del mercat de la roba infantil, com a mitjà per identificar factors clau d'èxit i desenvolupar, a partir d'aquí, estratègies de màrqueting i comunicació concretes.

Els temes clau abordats en aquest estudi inclouen diversos aspectes de la maternitat, la comercialització infantil i les estratègies de marca de la indústria.