Any acadèmic

2024/2025

Menció IED Barcelona Best Thesis Award Comunicació 2025

Aquest projecte investiga com Mille Collines, una marca arrelada en l'herència i l'artesania africanes, pot redefinir la seva traçabilitat i transparència com a eines actives de narrativa, en lloc de mètodes comuns de la cadena de subministrament.

En el panorama actual de la moda conscient, els consumidors busquen quelcom més enllà dels productes: busquen històries, confiança i connexió. Què hi ha darrere de la meva roba? Aquest projecte proposa una estratègia immersiva on la traçabilitat es converteix en una narrativa continuada: The Ubuntu Visions for Mille Collines. Destacant el recorregut darrere de cada peça, des dels materials fins als artesans que les creen.

 

Podria interessar-te:

Parfois & Friends  IED Barcelona – Estudiantes: Patricia Agenjo Santamarina y Alicia Bernades Iglesias Mención de Honor Mejor Tesis de Comunicación 2024

Proyectos finales / de tesis
Parfois & Friends