Any acadèmic

2024/2025

Best Thesis Award 2025 - Comunicació

Tesi que vol definir i contextualitzar millor l'aparició del Hitmaker Branding, una nova estratègia de marca de moda introduïda per l'experta del sector Ana Andjelic. Per això, compara aquest mètode amb d'altres tradicionals de creació de marques, avaluant-ne els respectius papers en el canviant panorama de la moda, intentant preveure alhora la seva trajectòria futura.

Una comprensió exhaustiva del paradigma sociocultural i econòmic actual serveix a l'estudiant per posar a prova la hipòtesi d'una possible correlació entre el declivi del branding tradicional i l'auge del Hitmaker Branding. Aquesta anàlisi contextual també contribueix a seguir definint aquest nou model de branding, utilitzant com a marc comú el Model Primal de Branding de Hanlon i els seus set pilars.

Finalment, la tesi suggereix com a conclusió que una estratègia híbrida que combini elements dels dos models pot oferir l'enfocament més coherent i adaptable en el context de la moda contemporània.

Podria interessar-te: